Aktualności

          • Organizacja czasu pracy sekretariatu szkoły

          • W okresie wakacyjnym sekretariat
            szkolny będzie czynny:

            od poniedziałku do piątku
            w godzinach 9:00 - 13:00

            W sprawach pilnych, po uzgodnieniu
            telefonicznym możliwe inne godziny.

            Telefon kontaktowy: 33 874 22 18

            W dniach od 14.07.2025 r. do 25.07.2025 r.

            sekretariat nieczynny

            w związku z urlopem pracownika administracji.

          • Program Stypendialny Fundacji Santander

          •  Program Stypendialny Fundacji Santander skierowany jest do młodzieży, która nie tylko osiąga dobre wyniki w nauce, ale także działa społecznie, rozwija się poza szkolnymi ławkami i nie boi się marzyć odważnie. Można uzyskać stypendium

            Dla kogo

            Wsparcie finansowe w wysokości 10 000 zł przeznaczone jest dla uczniów, którzy w roku 2025:

            – ukończyli klasę 7 lub 8 szkoły podstawowej,

            – ukończyli klasy 1 lub 2 lub 3 lub 4 szkoły ponadpodstawowej

            (nie dotyczy uczniów klas maturalnych, którzy swoją naukę w roku szkolnym 2025/2026 kontynuować będą na studiach wyższych).

            Stypendium przeznaczone jest dla uczniów, którzy posiadają szczególne zdolności i osiągają wyjątkowe sukcesy 

            • Do 4 sierpnia 2025 r. – należy wysłać aplikację na Santander Open Academy
            • Do 9 września 2025 r. – poinformowanie, czy uczeń przechodzi do drugiego etapu rekrutacji
            • Od 9 do 17 września 2025 r. – należy uzupełnić formularz aplikacyjny poprzez dołączenie wymaganych dokumentów zgodnie z regulaminem
            • Do 24 września 2025 r. – poinformowanie, czy uczeń jest w gronie zwycięzców
            • Od 24 do 30 września 2025 r.  – potwierdzenie przyjęcia stypendium na Santander Open Academy
            • 20 października 2025 r.  Gala Stypendialna Fundacji Santander w Warszawie.

            W linku regulamin + wniosek

            https://fundacja.santander.pl/program-stypendialny/

             

          • Organizacja zakończenia roku szkolnego 2024-25

          • Organizacja zakończenia roku szkolnego 2024 /2025 w Szkole Podstawowej nr 1 im. Jana Pawła II w Suchej Beskidzkiej w dniu 27 czerwca 2025 r. ( piątek)

             

            • Oddział Przedszkolny:

             7.30- 11.30 – zajęcia w szkole

            8.30 – udział w uroczystej akademii w hali sportowej

            Dzieci mogą uczestniczyć we mszy św. o godz. 10.00 w kościele,  pod opieką swoich rodziców.

             

            • Klasy I - V Szkoły Podstawowej

            8.30 – udział w uroczystej akademii w hali sportowej

            9.15 – spotkanie z wychowawcami w klasach

            10.00- msza św. na zakończenie roku katechetycznego (pod opieką rodziców/ prawnych opiekunów) 

             

             

            • Klasy VI – VIII Szkoły Podstawowej                                      
            • Uroczyste pożegnanie klas ósmych

            10.00 - msza św. na zakończenie roku katechetycznego (pod opieką rodziców/ prawnych opiekunów) 

            11.00  – uroczysta akademia w auli szkolnej

            12.00 - spotkania z wychowawcami w klasach

          • Zwrot podręczników i lektur szkolnych

          • Dyrekcja Szkoły Podstawowej nr 1 im. Jana Pawła II w Suchej Beskidzkiej  przypomina  uczniom o obowiązku zwrotu wypożyczonych książek i  podręczników do biblioteki szkolnej.

             

            Wypożyczone  z biblioteki książki  tj. lektury, literaturę młodzieżową, popularnonaukową, bajki i inne  należy zwrócić w nieprzekraczalnym terminie do 6.06.2025r.

            Przygotowanie podręczników do oddania w bibliotece:

            • usunięcie napisów, zabrudzeń, w razie potrzeby podklejenie,
            • uczniowie oddają kompletne zestawy podręczników,

             

            Jeśli podręcznik nie będzie nadawał się do dalszego użytku z powodu zniszczenia lub w przypadku zagubienia to zgodnie z regulaminem  należy podręcznik odkupić.

            Zagubione  lub zniszczone podręczniki tj. podręczniki do klasy  III i VI  będą odkupywane w formie  lektur w cenie  podręczników.

            Uczniowie tych klas w roku szkolnym 2025/2026 otrzymają nowe zestawy podręczników.

             UWAGA!

            • Tylko rozliczenie się z wypożyczonych podręczników umożliwi wypożyczenie podręczników na nowy rok szkolny.
            • Biblioteka szkolna przyjmować będzie tylko kompletne zestawy podręczników.
          • Wygrana w Ogólnopolskim Konkursie – KONIK SZACHOWY EXTRA

          • Od kilku lat biblioteka szkolna jest organizatorem szkolnych rozgrywek szachowych dla uczniów     klas   I – VIII.  W bieżącym roku  szkolnym dwukrotnie  uczniowie naszej szkoły brali udział w Ogólnopolskim Konkursie  KONIK SZACHOWY tj. Konkurs Rozwiązywania Zadań Szachowych.

            W ramach konkursu uczniowie mieli okazję zmierzyć się z różnego rodzaju zadaniami szachowymi co dało im możliwość rozwijania umiejętności strategicznego myślenia, koncentracji oraz zdrowej rywalizacji.

            Z naszej szkoły do konkursu przystąpiło 32 uczniów, którzy rozwiązywali zadania w różnych kategoriach wiekowych.

            Wyniki przedstawiają się następująco:

            konik_szachowy.pdf

             

             

          • HARMONOGRAM REKRUTACJI DO ODDZIAŁU SPORTOWEGO KLASY CZWARTEJ O PROFILU PŁYWANIE ORAZ PROFILU LEKKOATLETYKA

          •  

             

            1. Składanie przez rodziców/opiekunów wniosków od 03 marca 2025 r. do 14 marca 2025 r. w godzinach od 8.00 – 15.00 w sekretariacie Szkoły Podstawowej nr 1 im. Jana Pawła II w Suchej Beskidzkiej, ul. Płk. Tadeusza Semika 3.
              • Wniosek można pobrać w sekretariacie szkoły oraz ze strony internetowej www.zssucha.pl (data wniosku nie może być wcześniejsza niż 03 marca 2025r.)
            2. Ogłoszenie listy zakwalifikowanych kandydatów oraz niezakwalifikowanych kandydatów do oddziału sportowego  24.03.2024 r. do godz. 15.00 wraz z informacją czy oddział sportowy zostanie utworzony( wymagana liczba -  minimum 20 kandydatów).

            Jeżeli będzie odpowiednia liczba kandydatów dalszy harmonogram przedstawia  się następująco:

            1. Uzupełnienie dokumentacji o zaświadczenie lekarskie do 04.04.2025 r. do godz. 15.00
            2. Ogłoszenie ostatecznej listy 07.04.2025 r. do godz. 15.00

             

            (ważna jest kompletność złożonych dokumentów przez rodzica/opiekuna, w tym zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań do uprawiania sportu).

             

          • Oddział sportowy

          • Szkoła Podstawowa nr 1 w Suchej Beskidzkiej

            ogłasza nabór do oddziału sportowego czwartej klasy  o profilu pływanie oraz profilu lekkoatletyka na rok szkolny 2025/2026.

            Spotkanie dla rodziców uczniów zainteresowanych przyjęciem do oddziału sportowego odbędzie się 25 lutego 2025 r. (wtorek) o godz. 16.30 w Szkole Podstawowej nr 1 w Suchej Beskidzkiej w sali 021.

            Na spotkaniu przedstawione będą szczegółowe informacje dotyczące zasad przyjęcia kandydatów, funkcjonowania, prowadzonych zajęć.

            Przyjęcie do oddziału sportowego dotyczy uczniów obecnych klas trzecich z Suchej Beskidzkiej (Szkoła Podstawowa nr 1, Szkoła Podstawowa nr 2 i Filia)

            Zapraszamy serdecznie!

             

          • Komunikat o pracy sekretariatu

          • Dyrekcja szkoły informuje, że w czasie ferii zimowych sekretariat szkolny będzie czynny od poniedziałku do piątku w godzinach od 9.00 do 13.00. W sprawach pilnych, po uzgodnieniu telefonicznym możliwe są inne godziny.

          • Międzynarodowy Dzień Tolerancji

          • 16 listopada stał się pretekstem do pochylenia się nad kwestią związaną z tolerancją. W ramach tych zagadnień nawiązaliśmy współpracę z uczniami i ich opiekunami ze Szkoły Podstawowej im. bł. Jana Pawła II w Libiążu. Pracowaliśmy wieloetapowo, bowiem najmłodsi uczniowie tworzyli bank słów związanych z tolerancją, nieco starsi układali przepisy na tolerancję, ósmoklasiści pisali list dotyczący potrzeby życzliwości i otwartości na innych. Efektem naszych wspólnych działań stał się list oraz przepisy na tolerancję. Wysłaliśmy go do zaprzyjaźnionej szkoły i otrzymaliśmy informację zwrotną w postaci listu oraz przepisów i prac, które zamieszczamy poniżej. 

          • Test umiejętności uczniów klas ósmych

          • Dyrekcja szkoły informuje, że test umiejętności klas ósmych z odbędzie się w dniach 26, 27 i 28 listopada 2024r., według poniższego harmonogramu:

            • 26 listopada (wtorek) - język polski (120 minut), lekcja 1, 2, 3.(8:10 - 10:10)
            • 27 listopada (środa) - matematyka (100 minut), lekcja 1, 2.(8:10 - 9:50)
            • 28 listopada (czwartek) - języki angielski (90 minut), lekcja 1, 2.(8:10 - 9:40)

            W dniach testu uczniowie przychodzą do szkoły zgodnie z planem lekcji .

            Test zaplanowany jest na 1, 2, i 3 lekcji .

            Po zakończonym teście uczniowie kontynuują zajęcia zgodnie z planem lekcji.

          • Oferta wyjazdu wielodniowego do Hiszpanii

          • Jak co roku nasza szkoła proponuję Państwa dzieciom wielodniowy wyjazd edukacyjny. Na zebraniu Rady Rodziców w dniu 30 września zostały przedstawione dwie oferty wyjazdów do Hiszpanii i Portugalii. Większość uczniów opowiedziała się za wycieczką do Hiszpanii, której program znajduje się w załączniku.

            Wyjazdy te mają na celu w szczególności: poznanie innych krajów Europy, ich środowiska przyrodniczego, tradycji, kultury i historii, poszerzanie wiedzy z różnych dziedzin życia społecznego, gospodarczego i kulturalnego. Ważnym aspektem wyjazdów edukacyjnych jest również praktyczne wykorzystanie znajomości języka angielskiego czy niemieckiego oraz kształtowanie samodzielności
            uczniów.

            Zapraszamy na ostateczne zapisy u pani Agnieszki Mikołajek-Kraus do 30 listopada 2024 wraz z
            wpłatą 100,00 zł.