MIEJSKIE CENTRUM SPORTU I REKREACJI „BABIA GÓRA”
ZAPRASZA
NA MIĘDZYSZKOLNE ZAWODY LEKKOATLETYCZNE
#ZACZNIJODLEKKIEJ
SUCHA BESKIDZKA, 25.09.2024r.
MIEJSKIE CENTRUM SPORTU I REKREACJI „BABIA GÓRA”
ZAPRASZA
NA MIĘDZYSZKOLNE ZAWODY LEKKOATLETYCZNE
#ZACZNIJODLEKKIEJ
SUCHA BESKIDZKA, 25.09.2024r.
Od 1 września 2024 r. ruszył program MEN oraz MZ szczepień przeciw wirusowi HPV.
Szczepienia ramach programu są przeprowadzane u osób po ukończeniu 9. roku życia, do ukończenia 14. roku życia - w schemacie dwudawkowym i mogą być wykonywane przez lekarza POZ na terenie szkół za zgodą dyrektora placówki oświatowej.
Szczepienia są dobrowolne dla pacjenta, a decyzja o szczepieniu podejmowana jest przez rodzica, a następnie przez lekarza POZ na podstawie przeprowadzonego badania kwalifikacyjnego. Rodzice nie będą musieli tracić czasu, żeby pójść do przychodni POZ, żeby tam zaszczepić dziecko, które będzie mogło zostać zaszczepione w bezpiecznych warunkach szkolnych. Szczegółowe informacje znajdą Państwo w załączonych dokumentach oraz na zebraniach z wychowawcami klas, gdzie będzie można podpisać odpowiednie oświadczenia i zgody.
Dyrekcja szkoły oraz wychowawcy zapraszają na spotkania z wychowawcami klas.
harmonogram spotkań - wrzesień
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 1 IM. JANA PAWŁA II
W SUCHEJ BESKIDZKIEJ
ORGANIZACJA ROZPOCZĘCIA ROKU SZKOLNEGO
2024/2025
w dniu 2 września 2024r. (poniedziałek)
Oddział Przedszkolny
8.15 – zbiórka na placu przed wejściem głównym do szkoły, w razie deszczu w auli szkolnej
8.30 – 9.30 spotkanie z wychowawczynią
10.00 – msza św. w kościele parafialnym (pod opieką rodziców/prawnych opiekunów)
KLASY I - III
8.30 – zbiórka uczniów
Uczniowie klas I zbierają się na placu przed wejściem głównym do szkoły, w razie deszczu w auli szkolnej, natomiast uczniowie pozostałych klas II i III w wyznaczonych salach lekcyjnych i schodzą do auli wraz z wychowawcami.
8.45 - akademia dla uczniów klas I-III
Po apelu spotkania z wychowawczyniami w klasach
10.00 - msza św. w kościele parafialnym (pod opieką rodziców/prawnych opiekunów)
Klasy IV - VIII
10.00 - msza św. w kościele parafialnym (pod opieką rodziców/prawnych opiekunów)
11.00 - uroczysta akademia w auli
12.00 - spotkanie z wychowawcami w klasach
WYPRAWKA PRZEDSZKOLNA – ODDZIAŁ ZERÓWKOWY
ROK SZKOLNY 2024/2025
Wszystkie przyniesione rzeczy należy podpisać.
Wyprawka pierwszoklasisty.
1.Duża teczka na przybory plastyczne, podpisana, a w niej:
- blok techniczny z białymi kartkami
- blok techniczny z kolorowymi kartkami
- mały blok rysunkowy
- mały blok rysunkowy z kolorowymi kartkami
- papier kolorowy
- kredki woskowe "Bambino"
- plastelina
- farby plakatowe
- 2 pędzle ( cienki i gruby )
- zeszyt 32 kartkowy w cienką linię (kolorową)
- zeszyt 32 kartkowy w kratkę
- zeszyt 16 kartkowy gładki
Teczka z w/w przyborami zostaje w szkole.
2. Patyczki do liczenia.
3. Kubek na wodę, np po jogurcie.
4. Cienka teczka zamykana na gumkę ( na rysunki, sprawdziany ).
5. Dzieci noszą codziennie piórnik, a w nim:
- dobrze zastrugane ołówki - 2 szt.
- gumkę do mazania
- 2-3 kolorowe długopisy ( z wyjątkiem czerwonego )
- kilka pisaków
- nożyczki
- strugaczkę ( temperówkę )
- linijkę
6. W tornistrze powinny znajdować się:
- piórnik
- podręcznik i ćwiczenia
- klej
- pudełko kredek ołówkowych
- notesik do korespondencji z rodzicem.
Proszę podpisać wszystkie w/w rzeczy.
Strój na wf - biała koszulka z krótkim rękawem, czarne(granatowe spodenki); obuwie antypoślizgowe, nie rysujące posadzki.
Dodatkowo ryza papieru - sprawdziany, kartkówki itp.; podkładka na ławkę do prac plastycznych.
Podręczniki oraz ćwiczenia do edukacji wczesnoszkolnej oraz języka angielskiego uczniowie otrzymują bezpłatnie od szkoły.
Dyrekcja szkoły przypomina uczniom i rodzicom, że zgodnie z wcześniejszymi ustaleniami, piątek 31 maja 2024 r. jest dniem wolnym od zajęć :).
W związku z ogólnopolskim konkursem ,,Młodzi Artyści na Zamku Suskim"
w piątek 17 maja 2024r. będzie miała zmiana organizacji lekcji:
Zmiany również dotyczą przerw obiadowych.:
Dowozy uczniów bez zmian ( nie ma możliwości zmiany po stronie przewoźnika).
W załączniku znajduje się rozkład godzinowy zajęć.
W związku z ustawą z dnia 17 sierpnia 2023 r. o zmianie ustawy o zdrowiu publicznym oraz niektórych innych ustaw rozpoczynamy proces rejestracji w ewidencji ,,Sportowe Talenty”.
Program realizowany jest przez Ministerstwo Sportu i Turystyki we współpracy z Ministerstwem
Edukacji i Nauki. Każda placówka szkolna jest zobowiązana do założenia i prowadzenia konta
w programie Sportowe Talenty.
Co roku w okresie od marca do końca kwietnia nauczyciele na lekcjach wychowania fizycznego mają
obowiązek przeprowadzenia testów sprawnościowych oraz zebrania od rodziców informacji o wadze
i wzroście uczniów. Dotyczy uczniów klas IV – VIII ora szkół ponadpodstawowych.
Więcej na temat samego programu, wszystkie aktualne informację, dokumenty, dane kontaktowe
oraz pomocne instrukcje związane z uczestnictwem w programie Sportowe Talenty mogą odszukać
Państwo na stronie www.sportowetalenty.gov.pl
Instrukcja dla rodziców i opiekunów– pomiary somatyczne
https://sportowetalenty.gov.pl/?info=documents&addinfo=measurements
Na stronie internetowej znajduje się oświadczenie rodzica/ prawnego opiekuna dotyczące pomiaru
somatycznego (wzrost, waga).

Dyrektor Szkoły Podstawowej nr 1 im. Jana Pawła II w Suchej Beskidzkiej informuje o rozpoczęciu zapisów do klasy I na rok szkolny 2024/2025 dzieci objętych obowiązkiem szkolnym,tj. ur. w 2017 r. i zamieszkałych w obwodzie Szkoły Podstawowej nr 1.
Obwód Szkoły Podstawowej nr 1 im. Jana Pawła II w Suchej Beskidzkiej obejmuje:
Zapisu można dokonać
od dnia 1 marca 2024r. do dnia 15 marca 2024r.
w godzinach 7.00 – 15.00
w sekretariacie Szkoły Podstawowej nr 1 im. Jana Pawła II w Suchej Beskidzkiej, ul. Płk. Tadeusza Semika 3.
W sekretariacie szkoły oraz ze strony internetowej www.zssucha.pl można pobrać odpowiednie zgłoszenia(dzieci z obwodu) oraz wnioski (dzieci spoza obwodu) dotyczące rekrutacji, jak również zapoznać sięze szczegółowymi zasadami postępowania rekrutacyjnego.
( data wniosku nie może być wcześniejsza niż 1 marca 2024r.)
Dokumenty do pobrania:
Dyrektor Szkoły Podstawowej nr 1 im. Jana Pawła II w Suchej Beskidzkiej informuje o rozpoczęciu rekrutacjina rok szkolny 2024/2025 do Oddziału Przedszkolnego, dzieci:
Zapisu można dokonać
od dnia 1 marca 2024r. do dnia 15 marca 2024r.
w godzinach 7.00 – 15.00
w sekretariacie Szkoły Podstawowej nr 1 im. Jana Pawła II w Suchej Beskidzkiej, ul. płk. T. Semika 3
W sekretariacie szkoły oraz ze strony internetowej www.zssucha.pl, można pobrać wniosek dotyczący rekrutacji, jak również zapoznać się ze szczegółowymi zasadami postępowania rekrutacyjnego
( data wniosku nie może być wcześniejsza niż 1 marca 2024r.)
Dokumenty do pobrania:
Zapraszamy na wywiadówki, które odbędą się zgodnie z poniższym harmonogramem.
UWAGA!!!
Z dniem 5 lutego zostaje udostępniony zmodyfikowany plan lekcji na II semestr.
Zmiana dotyczy przedmiotu Wychowanie do życia w rodzinie, który w II semestrze jest dla następujących klas 4b, 5abc, 6b.
W imieniu całego samorządu szkolnego pragniemy podziękować Wszystkim Uczniom i Rodzicom za zaangażowanie w akcje, które organizowaliśmy w miesiącu grudniu 2024 roku. Celem większości działań był udział naszej szkoły w Jarmarku Bożonarodzeniowym. Daliśmy radę, bo 16 i 17 grudnia wraz z Radą Rodziców uczestniczyliśmy w Jarmarku Bożonarodzeniowym na dziedzińcu Zamku Suskiego. Zapytacie: skąd wzięliśmy produkty do sprzedaży? To tylko dzięki Wam to zrobiliśmy. A Wy przygotowaliście to wszystko. Dziękujemy bardzo za zaangażowanie w następujące akcje;
To tylko nasze grudniowe akcje, których nie byłoby, gdyby nie zaangażowanie całej społeczności szkolnej. Wszystkim bardzo dziękujemy i mamy nadzieję, że bawiliście się tak dobrze jak my.
Wyniki konkursów zostały ogłoszone przez panią Dyrektor 4. stycznia w trakcie jasełek bożonarodzeniowych, a przedstawiają się następująco:
W kategorii 0-III :
Wyróżnienia :
W kategorii IV-VI:
Wyróżnienia:
W kategorii VII-VIII:
Wyróżnienia:
Wszystkim Uczniom i Rodzicom dziękujemy za poświęcony czas przy wykonaniu pięknych stroików.
„Szkolny Konkurs na Najpiękniejszy Wystrój Sali”
W kategorii 0-III:
Wygrała klasa 2b z wystrojem sali 211
Kategoria IV-VIII:
Wygrała klasa 5c z wystrojem sali 113
Gratulujemy! Oczywiście najlepsze- wygrane klasy otrzymały bon na Niepytanie w wybranym przez siebie dniu!!!
A teraz informacje o przebiegu konkursów. Wszystkie wyniki zostały wyłonione przez niezależne komisje uczniów naszej szkoły. W konkursie na najpiękniejszy stroik głosowali wszyscy uczniowie, oddając głos osobiście, a najpiękniejszą salę wybrali przedstawiciele klas IV-VIII pod opieką przewodniczącej, zastępcy i skarbnika.
Jeszcze raz dziękujemy Wszystkim za pomoc, dobre słowo, wyrozumiałość, bo przecież niejednokrotnie zakłócaliśmy tok lekcji. W wyniku działań SU zebraliśmy kwotę 1010,00 zł, której już część przekazaliśmy na nagrody dla wygranych w konkursach. To dzięki Wam uczestnicy konkursów mogli zajadać się słodkościami i cieszyć nagrodami ufundowanym także dzięki bibliotece szkolnej i samorządowi uczniowskiemu.
Drodzy Koledzy i Koleżanki!
Jak zawsze okazaliście się zgranym i świetnym zespołem. Dziękujemy i pamiętajcie, że razem możemy więcej!!!
Powered by aSc EduPage