Ubezpieczenie NNW PZU Edukacja
Zdjęcia klasowe i legitymacyjne 20 września
SZCZEPIENIA PRZECIW HPV W SZKOŁACH
Od 1 września 2024 r. ruszył program MEN oraz MZ szczepień przeciw wirusowi HPV.
Szczepienia ramach programu są przeprowadzane u osób po ukończeniu 9. roku życia, do ukończenia 14. roku życia - w schemacie dwudawkowym i mogą być wykonywane przez lekarza POZ na terenie szkół za zgodą dyrektora placówki oświatowej.
Szczepienia są dobrowolne dla pacjenta, a decyzja o szczepieniu podejmowana jest przez rodzica, a następnie przez lekarza POZ na podstawie przeprowadzonego badania kwalifikacyjnego. Rodzice nie będą musieli tracić czasu, żeby pójść do przychodni POZ, żeby tam zaszczepić dziecko, które będzie mogło zostać zaszczepione w bezpiecznych warunkach szkolnych. Szczegółowe informacje znajdą Państwo w załączonych dokumentach oraz na zebraniach z wychowawcami klas, gdzie będzie można podpisać odpowiednie oświadczenia i zgody.
Harmonogram spotkan z rodzicami
Dyrekcja szkoły oraz wychowawcy zapraszają na spotkania z wychowawcami klas.
harmonogram spotkań - wrzesień
ORGANIZACJA ROZPOCZĘCIA ROKU SZKOLNEGO 2024/25
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 1 IM. JANA PAWŁA II
W SUCHEJ BESKIDZKIEJ
ORGANIZACJA ROZPOCZĘCIA ROKU SZKOLNEGO
2024/2025
w dniu 2 września 2024r. (poniedziałek)Oddział Przedszkolny
8.15 – zbiórka na placu przed wejściem głównym do szkoły, w razie deszczu w auli szkolnej
8.30 – 9.30 spotkanie z wychowawczynią
10.00 – msza św. w kościele parafialnym (pod opieką rodziców/prawnych opiekunów)KLASY I - III
8.30 – zbiórka uczniów
Uczniowie klas I zbierają się na placu przed wejściem głównym do szkoły, w razie deszczu w auli szkolnej, natomiast uczniowie pozostałych klas II i III w wyznaczonych salach lekcyjnych i schodzą do auli wraz z wychowawcami.8.45 - akademia dla uczniów klas I-III
Po apelu spotkania z wychowawczyniami w klasach
10.00 - msza św. w kościele parafialnym (pod opieką rodziców/prawnych opiekunów)Klasy IV - VIII
10.00 - msza św. w kościele parafialnym (pod opieką rodziców/prawnych opiekunów)
11.00 - uroczysta akademia w auli
12.00 - spotkanie z wychowawcami w klasach
WYPRAWKA PRZEDSZKOLNA – ODDZIAŁ ZERÓWKOWY ROK SZKOLNY 2024/2025
WYPRAWKA PRZEDSZKOLNA – ODDZIAŁ ZERÓWKOWY
ROK SZKOLNY 2024/2025
- blok rysunkowy biały i kolorowy A3 i A4
- blok techniczny biały i kolorowy A3 i A4
- ryza papieru ksero A4
- plastelina
- bibuła
- piórnik z wyposażeniem ( ołówek, gumka, temperówka ,nożyczki, klej w sztyfcie)
- farby plakatowe wraz z pędzelkami
- kredki ołówkowe
- flamastry
- papier kolorowy
- teczka na prace plastyczne
- kubek, pasta, szczoteczka do zębów, ręcznik
- chusteczki higieniczne
- chusteczki nawilżane
- podkoszulek oraz spodenki na zmianę ( wygodna odzież do ćwiczeń gimnastycznych)
Wszystkie przyniesione rzeczy należy podpisać.
WYPRAWKA DO KLASY PIERWSZEJ :)
Wyprawka pierwszoklasisty.
1.Duża teczka na przybory plastyczne, podpisana, a w niej:
- blok techniczny z białymi kartkami
- blok techniczny z kolorowymi kartkami
- mały blok rysunkowy
- mały blok rysunkowy z kolorowymi kartkami
- papier kolorowy
- kredki woskowe "Bambino"
- plastelina
- farby plakatowe
- 2 pędzle ( cienki i gruby )
- zeszyt 32 kartkowy w cienką linię (kolorową)
- zeszyt 32 kartkowy w kratkę
- zeszyt 16 kartkowy gładki
Teczka z w/w przyborami zostaje w szkole.
2. Patyczki do liczenia.
3. Kubek na wodę, np po jogurcie.
4. Cienka teczka zamykana na gumkę ( na rysunki, sprawdziany ).
5. Dzieci noszą codziennie piórnik, a w nim:
- dobrze zastrugane ołówki - 2 szt.
- gumkę do mazania
- 2-3 kolorowe długopisy ( z wyjątkiem czerwonego )
- kilka pisaków
- nożyczki
- strugaczkę ( temperówkę )
- linijkę
6. W tornistrze powinny znajdować się:
- piórnik
- podręcznik i ćwiczenia
- klej
- pudełko kredek ołówkowych
- notesik do korespondencji z rodzicem.
Proszę podpisać wszystkie w/w rzeczy.
Strój na wf - biała koszulka z krótkim rękawem, czarne(granatowe spodenki); obuwie antypoślizgowe, nie rysujące posadzki.
Dodatkowo ryza papieru - sprawdziany, kartkówki itp.; podkładka na ławkę do prac plastycznych.
Podręczniki oraz ćwiczenia do edukacji wczesnoszkolnej oraz języka angielskiego uczniowie otrzymują bezpłatnie od szkoły.
Organizacja zakończenia roku szkolnego 2023/2024
31 maja 2024 r.
Dyrekcja szkoły przypomina uczniom i rodzicom, że zgodnie z wcześniejszymi ustaleniami, piątek 31 maja 2024 r. jest dniem wolnym od zajęć :).
,,Młodzi Artyści na Zamku Suskim"
W związku z ogólnopolskim konkursem ,,Młodzi Artyści na Zamku Suskim"
w piątek 17 maja 2024r. będzie miała zmiana organizacji lekcji:
- klasy IV – VIII będą miały lekcje skrócone (harmonogram w załączniku).
- Klasy I – III do lekcji 4 lekcje bez zmian, lekcja 5 – uczniowie zwolnieni do domu
- Oddział Przedszkolny zajęcia do 12.30
Zmiany również dotyczą przerw obiadowych.:
- pierwsza przerwa obiadowa klasy 0 - V (10.50 – 11.05.)
- druga klasy VI – VIII (11.35 – 11.50)
Dowozy uczniów bez zmian ( nie ma możliwości zmiany po stronie przewoźnika).
W załączniku znajduje się rozkład godzinowy zajęć.
Terminy spotkań z rodzicami - maj 2024r.
REGULAMIN ZAWODÓW WIOSENNY BIEG PRZEŁAJOWY
WIELKANOCNE ŻYCZENIA
Sportowe Talenty
W związku z ustawą z dnia 17 sierpnia 2023 r. o zmianie ustawy o zdrowiu publicznym oraz niektórych innych ustaw rozpoczynamy proces rejestracji w ewidencji ,,Sportowe Talenty”.
Program realizowany jest przez Ministerstwo Sportu i Turystyki we współpracy z Ministerstwem
Edukacji i Nauki. Każda placówka szkolna jest zobowiązana do założenia i prowadzenia konta
w programie Sportowe Talenty.Co roku w okresie od marca do końca kwietnia nauczyciele na lekcjach wychowania fizycznego mają
obowiązek przeprowadzenia testów sprawnościowych oraz zebrania od rodziców informacji o wadze
i wzroście uczniów. Dotyczy uczniów klas IV – VIII ora szkół ponadpodstawowych.Więcej na temat samego programu, wszystkie aktualne informację, dokumenty, dane kontaktowe
oraz pomocne instrukcje związane z uczestnictwem w programie Sportowe Talenty mogą odszukać
Państwo na stronie www.sportowetalenty.gov.plInstrukcja dla rodziców i opiekunów– pomiary somatyczne
https://sportowetalenty.gov.pl/?info=documents&addinfo=measurementsNa stronie internetowej znajduje się oświadczenie rodzica/ prawnego opiekuna dotyczące pomiaru
somatycznego (wzrost, waga).
ZAPISY NA ROK SZKOLNY 2024/2025 DO KLASY I SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 1 IM. JANA PAWŁA II W SUCHEJ BESKIDZKIEJ
Dyrektor Szkoły Podstawowej nr 1 im. Jana Pawła II w Suchej Beskidzkiej informuje o rozpoczęciu zapisów do klasy I na rok szkolny 2024/2025 dzieci objętych obowiązkiem szkolnym,tj. ur. w 2017 r. i zamieszkałych w obwodzie Szkoły Podstawowej nr 1.
Obwód Szkoły Podstawowej nr 1 im. Jana Pawła II w Suchej Beskidzkiej obejmuje:
- ulice: 29 Stycznia, Armii Krajowej, Armii Krajowej A( Jesienna, Wesoła), Armii Krajowej B (Wiosenna, Zimowa), Batalionów Chłopskich, Beniowskiego, Billy Wildera, Cmentarna, dr Zofii Karaś, Marii Konopnickiej, Górska, Handlowa, Józefa Piłsudskiego, Juliusza hr. Tarnowskiego, Kościelna, Kolejowa, Krótka, Makowska, Adama Mickiewicza od nr 1 do nr 29 (numery nieparzyste), od nr 2 do nr 90 oraz nr 132 (numery parzyste), od nr 85 do nr 169 (numery nieparzyste "pasaż"), Nad Skawą, Nad Stawami, Teresy Nieszczyńskiej, Panoramiczna, Podksięże, Pod Modrzewiami, Przemysłowa, Płk. Tadeusza Semika, Rynek, Spółdzielców, Sumerówka, Szpitalna, 3 Maja, Walerego Goetla, Wadowicka, Zakościele, Zamkowa, Źródlana, Zielona
- osiedla: Beskidzkie, Garce, Na Stawach, Pikieta, Śpiwle.
Zapisu można dokonać
od dnia 1 marca 2024r. do dnia 15 marca 2024r.
w godzinach 7.00 – 15.00
w sekretariacie Szkoły Podstawowej nr 1 im. Jana Pawła II w Suchej Beskidzkiej, ul. Płk. Tadeusza Semika 3.
W sekretariacie szkoły oraz ze strony internetowej www.zssucha.pl można pobrać odpowiednie zgłoszenia(dzieci z obwodu) oraz wnioski (dzieci spoza obwodu) dotyczące rekrutacji, jak również zapoznać sięze szczegółowymi zasadami postępowania rekrutacyjnego.
( data wniosku nie może być wcześniejsza niż 1 marca 2024r.)
Dokumenty do pobrania:
- Harmonogram_rekrutacji_do_klas_pierwszych_szkl_podstawowych.pdf
- regulamin_komisji_rekrutacyjnej.pdf
- zgloszenie_do_kl_I.pdf
- zgloszenie_do_kl_I.docx
- Wniosek_kl_I.pdf
- wniosek_kl_I.docx
- oswiadczenie_woli.pdf
- oswiadczenie_woli.docx
- wniosek_o_uzasadnienie_odmowy_przyjecia_kandydata.pdf
- wniosek_o_uzasadnienie_odmowy_przyjecia_kandydata.docx
ZAPISY DO ODDZIAŁU PRZEDSZKOLNEGO PRZY SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 1 IM. JANA PAWŁA II W SUCHEJ BESKIDZKIEJ NA ROK SZKOLNY 2024/2025
Dyrektor Szkoły Podstawowej nr 1 im. Jana Pawła II w Suchej Beskidzkiej informuje o rozpoczęciu rekrutacjina rok szkolny 2024/2025 do Oddziału Przedszkolnego, dzieci:
- objętych obowiązkiem rocznego przygotowania przedszkolnego (dziecko sześcioletnie – ur. w 2018r.),
- mających prawo do korzystania z wychowania przedszkolnego (dziecko pięcioletnie- ur. w 2019r.).
Zapisu można dokonać
od dnia 1 marca 2024r. do dnia 15 marca 2024r.
w godzinach 7.00 – 15.00
w sekretariacie Szkoły Podstawowej nr 1 im. Jana Pawła II w Suchej Beskidzkiej, ul. płk. T. Semika 3
W sekretariacie szkoły oraz ze strony internetowej www.zssucha.pl, można pobrać wniosek dotyczący rekrutacji, jak również zapoznać się ze szczegółowymi zasadami postępowania rekrutacyjnego
( data wniosku nie może być wcześniejsza niż 1 marca 2024r.)
Dokumenty do pobrania:
- Harmonogram_rekrutacji_do_przedszkola_i_oddzialow_przedszkolnych.pdf
- regulamin_OP.pdf
- wniosek_OP24.pdf
- wniosek_OP.docx
- deklaracja_o_kontynuowaniu_nauki_OP.pdf
- deklaracja_o_kontynuowaniu_nauki_OP.docx
- oswiadczenie_woli.pdf
- Oswiadczenie_woli.docx
- wniosek_o_uzasadnienie_odmowy_przyjecia_kandydata.pdf
- wniosek_o_uzasadnienie_odmowy_przyjecia_kandydata.docx
HARMONOGRAM ZAJĘĆ SPORTOWO - REKREACYJNYCH FERIE 2024
WYWIADÓWKI
Zapraszamy na wywiadówki, które odbędą się zgodnie z poniższym harmonogramem.
UWAGA!!!
Z dniem 5 lutego zostaje udostępniony zmodyfikowany plan lekcji na II semestr.
Zmiana dotyczy przedmiotu Wychowanie do życia w rodzinie, który w II semestrze jest dla następujących klas 4b, 5abc, 6b.
Podsumowanie działań grudniowych Samorządu Uczniowskiego
W imieniu całego samorządu szkolnego pragniemy podziękować Wszystkim Uczniom i Rodzicom za zaangażowanie w akcje, które organizowaliśmy w miesiącu grudniu 2024 roku. Celem większości działań był udział naszej szkoły w Jarmarku Bożonarodzeniowym. Daliśmy radę, bo 16 i 17 grudnia wraz z Radą Rodziców uczestniczyliśmy w Jarmarku Bożonarodzeniowym na dziedzińcu Zamku Suskiego. Zapytacie: skąd wzięliśmy produkty do sprzedaży? To tylko dzięki Wam to zrobiliśmy. A Wy przygotowaliście to wszystko. Dziękujemy bardzo za zaangażowanie w następujące akcje;
- pieczenie pierników w Zespole Szkół Wincentego Witosa( sponsorem produktów na pierniczki był jeden z rodziców),
- organizacja Konkursu na Stroik Bożonarodzeniowy- głosowały wszystkie klasy- nagrody przyznano w trzech kategoriach; 0-III, IV-VI, VII-VIII( fundatorem nagród był SU i biblioteka szkolna,
- wykonanie świeczek w ramach Szkolnego Koła Chemicznego „Daj świeczkom drugie życie”- SU pod opieką Anny Ostruszki-Waryło,
- wykonanie mini stroików przez uczniów klasy VIIIa pod opieką wychowawcy Magdaleny Świerkosz,
- organizacja „Kącika św. Mikołaja”- rozdawanie prezentów dla młodszych uczniów,
- organizacja konkursu na” Najpiękniejszy Świąteczny Wystrój Sali”.
To tylko nasze grudniowe akcje, których nie byłoby, gdyby nie zaangażowanie całej społeczności szkolnej. Wszystkim bardzo dziękujemy i mamy nadzieję, że bawiliście się tak dobrze jak my.
Wyniki konkursów zostały ogłoszone przez panią Dyrektor 4. stycznia w trakcie jasełek bożonarodzeniowych, a przedstawiają się następująco:
- „Szkolny Konkurs na Stroik Bożonarodzeniowy” i „Najpiękniejszy Świąteczny Wystrój Sali” obejmowały trzy kategorie wiekowe: uczniowie 0-III ,IV-VI i VII-VIII.
- „Szkolny Konkurs na Stroik Bożonarodzeniowy”
W kategorii 0-III :
- I miejsce - Xawier Wilczewski 2a
- II miejsce – Maja Prorok 1b
- III miejsce – Grzegorz Bańdura 3a
Wyróżnienia :- Nikodem Kubasiak 3a
- Nagroda Specjalna: Antonina Rusin 1b( wykonała cztery stroiki)
W kategorii IV-VI:
- I miejsce – Zuzanna Burliga 5b
- II miejsce – Dominik Świerkosz 5c
- III miejsce – Kinga Majkrzak 4a ,
Wyróżnienia:
- Aleksandra Stradomska 4b
- Julia Kida 6b
W kategorii VII-VIII:
- I miejsce- Jan Stradomski 7a
- II miejsce- Eryk Jurek 7a
- III miejsce- Aleksandra Piekara-Dymańska 7a
Wyróżnienia:
- Amelia Baca 8b
- Bartłomiej Bik 7a
- Mateusz Ferdek 7a
Wszystkim Uczniom i Rodzicom dziękujemy za poświęcony czas przy wykonaniu pięknych stroików.
„Szkolny Konkurs na Najpiękniejszy Wystrój Sali”
W kategorii 0-III:
Wygrała klasa 2b z wystrojem sali 211
Kategoria IV-VIII:
Wygrała klasa 5c z wystrojem sali 113
Gratulujemy! Oczywiście najlepsze- wygrane klasy otrzymały bon na Niepytanie w wybranym przez siebie dniu!!!
A teraz informacje o przebiegu konkursów. Wszystkie wyniki zostały wyłonione przez niezależne komisje uczniów naszej szkoły. W konkursie na najpiękniejszy stroik głosowali wszyscy uczniowie, oddając głos osobiście, a najpiękniejszą salę wybrali przedstawiciele klas IV-VIII pod opieką przewodniczącej, zastępcy i skarbnika.
Jeszcze raz dziękujemy Wszystkim za pomoc, dobre słowo, wyrozumiałość, bo przecież niejednokrotnie zakłócaliśmy tok lekcji. W wyniku działań SU zebraliśmy kwotę 1010,00 zł, której już część przekazaliśmy na nagrody dla wygranych w konkursach. To dzięki Wam uczestnicy konkursów mogli zajadać się słodkościami i cieszyć nagrodami ufundowanym także dzięki bibliotece szkolnej i samorządowi uczniowskiemu.
Drodzy Koledzy i Koleżanki!
Jak zawsze okazaliście się zgranym i świetnym zespołem. Dziękujemy i pamiętajcie, że razem możemy więcej!!!28
2 stycznia 2024 r.
Dyrekcja szkoły przypomina uczniom i rodzicom, że zgodnie z wcześniejszymi ustaleniami, wtorek 2 stycznia 2024 r. jest dniem wolnym od zajęć :).